Краматорська районна державна адміністрація
Донецька область
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Архівна справа

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Архівний відділ Краматорської райдержадміністрації розташований  за адресою:

84100, Донецька область, м. Словянськ,  вул. Науки, буд.2

 

Прийом громадян у відділі здійснюється щодня з 8-00 до 17-00 з перервою на обід з 12-00 до 12-48 (крім вихідних та святкових днів). 

Особистий прийом громадян начальником відділу Руденко Ольгою Павлівною, здійснюється щопонеділка  з 10-00 до 17-00.

Робота із зверненнями громадян в архівному відділі Краматорської  райдержадміністрації ведеться згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Архівний відділ райдержадміністрації

* здійснює прийом громадян;

* забезпечує виконання запитів юридичних і фізичних осіб;

* забезпечує доступ до публічної інформації;

* надає консультації за телефонами: 095-853-65-44, 066-922-21-62

* надає консультації  електронною поштою  25918451@mail.gov.ua

При розгляді запитів громадян в першу чергу виконуються запити найменш соціально захищених верств населення: Героїв, інвалідів та ветеранів Другої світової війни, ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Запити трудового характеру

Документи з особового складу (накази, особові рахунки, особові справи, відомості про нарахування заробітної плати) зберігаються в установах, підприємствах, організаціях протягом 75 років і не надходять на збереження до архівного відділу райдержадміністрації. Тому для підтвердження трудового стажу, розміру заробітної плати, навчання слід звертатися за місцем роботи, навчання. У разі, якщо установа, організація, підприємство реорганізовано - необхідно звертатися до правонаступника або в установу вищого рівня. У разі, якщо установа, організація, підприємство ліквідовані - документи передаються на збереження до КП «Трудовий архів» Краматорської районної ради.

Порядок розгляду звернень громадян, особистий прийом, консультації за телефоном та електронній пошті

Архівний відділ райдержадміністрації розглядає звернення громадян на особистому прийомі, письмові, надіслані електронною поштою та за  телефонами.

Прийом та консультація фізичних та юридичних осіб здійснюється безкоштовно.

Особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Другої Світової війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України здійснюється першочергово. Особлива увага приділяється розв'язанню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Під час особистого прийому громадянин, заявник повинен пред'явити документ, що посвідчує його особу. У разі, якщо розв'язувати питання на особистому прийомі не можливо через складність і необхідність додаткового вивчення питання, заявнику може бути запропоновано викласти його у письмовій заяві.

Адреса для листування та прийому громадян: 84100, Донецька область, м. Словянськ,  вул. Науки, буд.2

 

Також письмові заяви можливо направляти до архівного відділу райдержадміністрації за електронною поштою: 25918451@mail.gov.ua. Електронною поштою, також надаються консультації громадянам, які не потребують заповнення бланку звернення. Консультації надаються працівниками архівного відділу, відповідь надається не на бланку. Письмові запити громадян повинні містити ПІБ заявника, поштову адресу, чітко викладене питання, з якого людина звертається до архіву. У разі необхідності, мають бути додані ксерокопії пояснювальних документів, паспорта, трудової книжки. Письмове звернення має бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. Для реєстрації і виконання запиту необхідна поштова адреса заявника. Без поштової адреси заявника, запит на виконання не приймається, заяви не розглядаються. Надання послуг здійснюється державною мовою.

Звертаємо Вашу увагу, що виконання запитів, які потребують виявлення інформації за архівними документами не належати до категорії запитів, що підпадають під дію Закону України «Про доступ до публічної інформації». Порядок розгляду та виконання таких запитів регулюється положеннями законів України «Про звернення громадян», «Про інформацію» та «Про Національний архівний фонд та архівні установи».

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування